- О факултету
- Изабери ГРФ
- Упиши се
- Студије
- Наука и струка
- Документа
Позивају се студенти за ангажовање на позицији научних комуникатора у Палати науке.
Палата науке - Задужбина Миодрага Костића је прва установа у Србији и региону која обједињује истраживање и популаризацију науке, основана са циљем да обогати културни пејзаж региона пружањем иновативних искустава која спајају образовање и забаву. Отварање Палате науке планирано је за средину децембра 2024. године.
Више о садржајима Палате науке можете видети на сајту и у промотивном видеу.
Истраживање науке биће представљено и промовисано кроз рад 20 истраживачких центара развијених у сарадњи са ЕТФ-ом у Београду и РТС-ом.
Уз то, посетиоцима ће бити доступна стална поставка са 30 интерактивних експоната који обухватају теме Човек, Земља, Технологија и Свемир. Поред сталне поставке у Палати науке одржаваће се и гостујуће изложбе. Још један од садржаја које посебно истичемо је и Планетаријум, у којем ће посетиоци моћи да уживају у пројекцијама од 360°.
Заинтересовани кандидати могу се пријавити попуњавањем упитника доступног на линку.
Рок за пријаву је 05. новембар 2024. године
Студенти који би били ангажовани као научни комуникатори могу да очекују
следеће:
1. радно време од 4ч дневно, што омогућава флексибилност уз обавезе на факултету. Радни дани су од уторка до недеље, понедељком је затворено за посету
2. позиција је плаћена
3. документација за припрему (текстови о поставкама и интерактивним експонатима, научно истраживачким центрима и сл)
4. искуство рада у динамичном и инспиративном окружењу које спаја науку и популаризацију науке
Пожељно је да научни комуникатори имају следеће вештине и особине:
1. Јасна и ефикасна комуникација - Способност да се сложене научне теме објасне на једноставан и занимљив начин широкој публици, укључујући децу и особе без техничког предзнања.
2. Способност прилагођавања публици - Разумевање различитих нивоа знања код посетилаца и прилагођавање комуникације томе.
3. Ентузијазам - Научни комуникатори треба да буду страствени у вези са темама које представљају и да инспиришу посетиоце.
4. Тимски рад - Научни комуникатори често сарађују са другим члановима тима, па је битно да буду кооперативни и усмерени ка заједничком циљу.